SPIN 55 PRO regulátor JETI

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 115,32 €
Tymczasowo niedostępne
Kupić
Kupić
Producent: JETI
Kod produktu: JSP-55
EAN: JSP-55

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.

Wyślij zapytanie Sprawdź dostępność

Opis produktu

JETI - SPIN 55 PRO regulátor JETI - JSP-55

Použití Letadlo,Vrtulník
Typ střídavý
Trvalý proud [A] 55
NiXX článků 6 - 24
LiXX článků 2 - 8
BEC napětí [V] 5.5
BEC proud [A] 5
Délka [mm] 52
Šířka [mm] 25
Výška [mm] 12
Hmotnost [g] 60
Regulace jednosměrná
Brzda Ano
Vstup pro senzory Ne
Programovatelný Ano

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.