Míchadlo na barvy (2 ks)

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 4,21 €
W magazynie 4 szt
Kupić
Kupić
MOŻESZ GO MIEĆ W SKLEPIE NATYCHMIAST:
Nademlejnská - eshop 1 szt
Karolíny Světlé 3 szt
25.04. może być z tobą
Producent: Tamiya
Kod produktu: 74017 79774017
EAN: 4950344062515

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie

Opis produktu

Tamiya - Míchadlo na barvy (2 ks) - 74017

Nerezová míchadla Tamiya jsou určena nejen k promíchávání barviček, ale i k přesnému dávkování jednotlivých barevných složek při přípravě vámi požadovaného odstínu. Jeden konec míchadla je tvarován do podoby lžíce, zatímco opačný konec je plochý jako špachtle. Délka míchadla je 15 cm.

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.