Futaba R3008SB T-FHSS 8k přijímač

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 63,40 €
W magazynie
28.04. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská
29.04. może być z tobą
Kupić
Kupić
Producent: Futaba
Kod produktu: FUT5102609
EAN: 4513886026249

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie

Opis produktu

Futaba - Futaba R3008SB T-FHSS 8k přijímač - FUT5102609

Osmikanálový telemetrický přijímač Futaba T-FHSS Air-2.4GHz s porty S.BUS (až 18 kanálů dle vysílače) a S.BUS2 pro telemetrické senzory a další zařízení. Napájení: 4,8–7,4 V, rozměry: 24,9×47,3×14,3 mm, hmotnost: 10,1 g. Diverzitní antény, možnost dvoupřijímačového provozu s rozdělením kanálů 1–8/9–16.

Części zamienne i powiązane produkty

2 rzeczy

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.