1:8 hliníkové olejové tlumiče 100/16 mm (2 ks)

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 42,51 €
W magazynie
28.04. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská
29.04. może być z tobą
Kupić
Kupić
Producent: HOBBYTECH
Kod produktu: HTR-508100
EAN: 3700624553254

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie

Opis produktu

HOBBYTECH - 1:8 hliníkové olejové tlumiče 100/16 mm (2 ks) - HTR-508100

Celohliníkové olejové tlumiče pro RC modely aut v měřítku 1:8 a podobné. Celková délka mezi čepy je 100 mm, průměr pístku je 16 mm. Sada obsahuje 3 páry pružin (měkké, střední a tvrdé) a horní i spodní upevňovací materiál.

Części zamienne i powiązane produkty

6 rzeczy

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.