Kavan Smart PRO przełącznik magnetyczny/dotykowy

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 31,02 €
W magazynie
29.04. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská
30.04. może być z tobą
Kupić
Kupić
Producent: Kavan
Kod produktu: KAV32.32004
EAN: 8596450088153

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie

Opis produktu

Kavan - Kavan Smart PRO przełącznik magnetyczny/dotykowy - KAV32.32004

Magnetický/dotykový vypínač pro zapínání/vypínání kompatibilních zařízení Kavan, především regulátorů řady Kavan Smart PRO s BEC. Rozměry: 14×11,5×4 mm, hmotnost: 2 g, proudový odběr ve vypnutém stavu: 50 µA.

Obsah balení

Balení obsahuje magnetický vypínač, vypínací magnet s kroužkem a karabinkou, 2 šrouby M2 a návod.

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.