Vysílačový akumulátor Eneloop Sanyo NiMH AA 4,8V 2000mAh (T8FB)

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 25,91 €
W magazynie 1 szt
Kupić
Kupić
MOŻESZ GO MIEĆ W SKLEPIE NATYCHMIAST:
Nademlejnská - eshop 1 szt
29.04. może być z tobą
Producent: Kavan
Kod produktu: KAV33.1061804RL
EAN: 8596450057265

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie

Opis produktu

Kavan - Vysílačový akumulátor Eneloop Sanyo NiMH AA 4,8V 2000mAh (T8FB) - KAV33.1061804RL

Čtyřčlánková vysílačová NiMH akumulátorová sada 4,8 V 2000 mAh s nízkým samovybíjením šitá na míru vysílačům Radiolink T8FB. Akumulátorová sada je opatřena dvěma vývody s konektorem JST-BEC pro možnost nabíjení bez odpojování z vysílače. Max. vybíjecí proud: 8 A, max. nabíjecí proud: 2 A.

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.