Power pack 3000mAh 7.2V NiMH StickPack

Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: 22,09 €
W magazynie
28.04. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská
29.04. może być z tobą
Kupić
Kupić
Producent: Nosram
Kod produktu: N99265
EAN: 4250068204339

Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.

Wyślij zapytanie
  • Opis produktu

  • Informacje techniczne

Opis produktu

Nosram - Power pack 3000mAh 7.2V NiMH StickPack - N99265

Rozměry: 135x45x23mm, váha: 260g, Vybíjecí max. proud 50A, Konektor: TAMIYA GOLD.

Informacje techniczne

Kapacita [mAh] 3000
Napětí [V] 7.2
Max. vybíjecí proud [A] 50
Délka [mm] 135
Šířka [mm] 45
Výška [mm] 23
Hmotnost [g] 260

Części zamienne i powiązane produkty

1 przedmiot

Ta strona korzysta z plików cookies

W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .

Funkcjonalne pliki cookie Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny i dlatego nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookie Analityczne pliki cookie pomagają nam śledzić i analizować sposób, w jaki odwiedzający wchodzą w interakcję z naszą witryną w Google Analytics 4. Informacje te pozwalają nam ulepszać zawartość i zapewniać lepszą obsługę użytkownika.
Marketingowe pliki cookie Odczytywanie i zapisywanie plików cookies w celach marketingowych dla systemów reklamowych takich jak Google Ads czy Sklik. Te pliki cookie pozwalają nam śledzić zachowanie użytkowników oraz mierzyć wydajność witryny i skuteczność naszych kampanii reklamowych.
Spersonalizowana reklama Remarketingowe pliki cookies pozwalają nam prezentować Ci spersonalizowane reklamy na podstawie Twoich wcześniejszych interakcji z naszą witryną w systemach takich jak Google Ads, Sklik.
Wykorzystanie danych osobowych Korzystając z tej opcji, wyrażasz zgodę na przesyłanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych do Google w celu targetowania i oceny reklam online oraz marketingu ukierunkowanego.